A TTT 1999 nyarán került be a játéktermekbe, és a szokásos időeltérésekkel ugyan de még 2000-ben mindhárom (japán,USA,PAL) konverzió kijött PS2-re. Történetileg a Tag Tournamentet nem kapcsolhatjuk a sorozathoz, mivel nem része annak. A sorozat első három részének karaktereit egyesíti a játék, és a harmincnyolc válaszható szereplővel a legtöbb harcost felvonultató Tekken részt. Ha jól emlékszem elvileg tényleg mindenki benne volt az első három részből Ogre-től Ganryu-ig, csak Angel hiányzott bár erre nem esküdnék meg. Kaptunk viszont helyette pluszban egy fémtestű Mokujint, Tetsujint és volt egy főellenség, Unknow is, akiről valóban nem tud(ot) semmit, mi azonban mindig úgy tekintettünk rá, mint egy, a halálból visszatért Sabrewulf irányította Junra. A sok szereplő miatt olyan párharcok is létre jöhettek, amikre azelőtt nem volt lehetőség, így Jin is megküzdhetett akár az anyjával, akár az apjával, Kazuya-val is. Komoly gondok igazából ezzel a résszel sem voltak: ütött az elején a videó, rengeteg szereplő volt, beújították a Tag Battle-t, azaz egy szerplő helyet kettőt választhattunk minden menet előtt, akiket válogathatunk is menet közben. Bowlingozhattunk benne, volt sokféle megnyerés, galéria, színház-mód. A grafika persze a Playstation után szemkápráztatónak tűnt, tényleg a játéktermekben érezhettük magunkat, főleg a hátterekre csodálkozhattunk rá, de persze a karakterek is nagyon ott voltak. Igazi agyontúrbózott Tekken 3 fílingje volt az egésznek. Azt hiszem ez volt az első olyan rész is, ahol térben is kitérhettünk a támadások elől, a kétszer lenyomot "fel" iránnyal. Szép és főleg gyors PS2-es kezdés volt a Namcotól.
(576 konzol írása) |